روزنه ای به سوی آسمان

از اموزش بگیر تا حرف دل ، هر چی که دلمو سبک کنه

روزنه ای به سوی آسمان

از اموزش بگیر تا حرف دل ، هر چی که دلمو سبک کنه

سلام

با نام و یاد خدا و سلام بر پیامبر و اهل بیت پامبر و علل خصوص امام حسین که این  روزها  مطعلق به اوست


این تایپیک اولمه خیلی حرفا تو دلم دارم

دوست دارم راجع به همه چی بنویسم

هرچی که تو دلمه خالی کنم

اما حس نوشتن ندارم ، متن نوشتنمم خوب نیست ،املامم ضعیفه

اما خوب چه کنم دلم سنگینی میکنه

اما نه از غم ، از اینکه حس پرواز دارم ،اما بال ندارم ، اسمونی ندارم

 برا همین تصمیم گرفتم به اسمونه دل خودم پر بکشم

هرچی تو دلم دیدم برای شما بیان کنم


خوب برای تایپیک اولم فکر کنم همین مقدار کافی باشه

تا دیدار بعدی همتون رو به خدای بزرگ میسپارم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد